به گزارش همشهری : بر اساس طرح پیشنهادی سازمان گسترش و نوسازی صنایع
به شورای رقابت و بر مبنای بسته پیشنهادی جهش تولید خودروسازان به
شورای عالی اقتصادی سران قوا ، قیمت دستکم 10 مدل خودرو تولید داخل کم تیراژ
و گران قیمت آزاد شد .
سرانجام با گذشت چند هفته تلاش مشترک وزارت صنعت و خودرو سازان
برنامه ی آزاد سازی قیمت 45 درصد خودروهای تولید داخل در حال به ثمر نشستن است.
موضوعی که در چارچوب ارائه بسته جهش تولید خودروسازان توسط وزیر صنعت به
شورای عالی هماهنگی اقتصادی و پیشنهاد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
به شورای رقابت دنبال شد . با این مصوبات از این پس قیمت دستکم 10خودرو
کم تیراژ مونتاژی و تولید داخل که بیشتر شامل خودرو های چینی و برخی محصولات
جدید خودروسازان ، در شرکت های خودرو سازی تعیین و وظیفه شورای رقابت
در تعیین ضوابت قیمت گذاری به خودروهای قدیمی و پر تیراژ و انحصاری
ایران خودرو و سایپا محدود خواهد شد .
نتایج هفته هشتم لیگ برتر ایران
,قیمت ,تولید ,شورای ,خودرو ,داخل , ,شورای رقابت ,تولید داخل ,جهش تولید ,به شورای
درباره این سایت